Men iallafall så ska jag börja på en juldesign. Ska försöka mig på att göra en egen bakrund :D
Hoppas det går :'o 
En sak tycker jag är onödigt som satan. Att ha julkalendrar på sin blogg. Julkalendrar med tävlingar varje dag. Öh nej tack.......
haha diss
men, egentligen skulle jag träna ikväll. Surt att det inte blev av :(
Kanske imorgon. å söndag. Då ska jag ta med mig mamma till konstaffären också och köpa pennooor ♥ Ska köpa fler promarkers. Sugen på att börja måla mé de :D
Pratat med mormor i telefon i tjugo minuter. Min mormor är besthest! :> 
Förresten har jag kommit på att Augusti varit månaden med de mest lyckade porträtten på mig själv. Jihu! Säg grattis till augusti ♥
Förresten kom grannen å klaga på att jag lyssnade högt på musik. Snällt sagt men haha :) Jag är rolig jag, har aldrig tänkt på att grannarna kan dampa när jag lyssnar. Hm..



Leave a Reply.