De som säger att Amanda inte passade till årets idollåt får gå och knulla sin mamma för faan!
För hon äger. Verkligen värd sin plats. Men Moa och Molly ägde ju också :/
Men ja. Förresten älskar jag den låten litegranna.
å. Livet är värt att levileva när man vet att man inte behöver jäkta för att sova :) Så skönt att få vakna när man vill tralalaa :') Vill spela in mazza videos. Så pepp :D
kanske ska göras ikväll? :) Men skulle inte ha nåt emot om min finnjävel försvann *poff*
Jo just ja. Idag var jag, Hilda, Alexandra, Tora och Freya å såg på Breaking Dawn :) Fett trevligt. Dock så satt alla förutom jag och Tora och kommenterade. Freya var så rolig hon sa såhär: "det var jättejobbigt, för den som satt bakom mig sparkade på min stol hela tiden" Hahaha. Inte så konstigt som hon pratade :)
Har mycket att berätta...
Picture
utan mina små kamrater skulle inte livet vara nåt att ha å leka mé



Leave a Reply.