Jopp.
Pappas "kontor" skulle man kunna säga ;)
det var nån sommarfest. Jetenajjsigt!
Hade rätt så tråkigt. Mizzy och jag skulle träffas men tydligen blev det inte av -.-'
Men skit samma för jag är glad ändå! Vet ni varför? (nej det gör ni inte men ni vill supergärna veta, I know that) 
Jo det är för att massa nya dörrar öppnas för mig just nu. Och det är skitaroligt :D verkligen, jag är så glad just nu, kan typ inte fatta vad mycket roligt som kan hända här kommande :D
Okej, nu till saken, 
Pappa har lärt känna Mats och Jennifer från Bloggbyrån (klicka där för att se vilka nå´ra de är) för att han har sin fåtölj på Coffice (det var där festen var!) Och igår följde jag med honom dit på not som de kallar för big boss, jag träffade då mats och jennifer och sa att jag skulle maila min bloggadress till de (pappa har berättat att jag bloggar) och senare skrev jag en text till de på mail hur jag började blogga och vad som är kul med det! Och nu på festen sa de att de ville ha med det i ett gästinlägg på sin blogg :) jag sa självklart JA och det kommer nog komma upp snart :D
Nämner det för er då ;)
PåK
Picture



Leave a Reply.