La ner många timmar på den men ganska värt ändå? :)
Idag var första dagen i skolan på länge mycket länge.
Hade inte haft nåt emot med längre lov men snart är det ju sommar (ha.ha.ha.) Vill ha våååer :< vill hoppa runt i solskenet tralala åh jag såg dig bada naken idag lalalla.
Alltså mina små lesisar, har ni instagram? isåfal vil jog följa er!!
Jag heter iaf saknadetehavs så follow me and i will follow you. I think :)
över instagrammar lite... men ajja.
Förresten hörrni, har två st body shop produkter som jag inte har användning för :o skulle kunna lotta ut för den som vill :) återkommer isåfall! :)
aja.. klockan sju börjar cellonochtoveharslutatsådetblirvälintesåkul. imorgon ska jag färga hennes hår :) samma antar jag. hon har utväxt. :P eller kanske blir det onsdag. Iallafall...

Nu ska jag vila mig lite så hej svej



Leave a Reply.