Är glad för det är HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG :D:D:D:D
Detta ska göööras:
Ska på öppet hus med Ymii (som för i hela fridens namn måste vara frisk) på en skola vi vill börja på :)
Och sen på söndag tror jag, så ska jag mamma o pappa till Uppsala hos Mormor! Ska bli en kul men inte så uppbokad helg ;) Vad ska nii göra?
Picture
Känner mig SÅ glad! Fast de där cupcakesen är slut för läänge sedan men vi har bananmuffins och frosting i frysen :D:D:D:D:D
Ska äta sushi ikväll, pappa kommer hem från Lule (Luleå) snart :D Längtat liite granna fast han inte varit borta så länge! Och då ska jag ladda ner ett spel till hans Iphone! Ina har det och det är geekigt kul :D:D:D:D Och så är det Let´s Dance :) WIIIHOOO må Rybak vinne
Lördags tips (imorgon är det lördag, coolt va?) är Mr Bean på femman 21.00 det har jag sett på förra veckan och veckan innan den veckan 8) Enormt cool gubbe!
Tjarå!



Leave a Reply.