Tja! Har typ precis vaknat :D Ska ringa felli senare. Men iaf, igår så fixade vi bilderna vi ska visa ikväll, japankvällen, och då kopplade vi in hårddisken, där vi har alla bilder som vi tagit genom åren typ :D Så då kollade jag igenom och la över några bilder till min dator (måste göra det snart igen, så många fina minnen) Och tänkte bjuda på några (från 2009/2008):
Picture
Jag och hesten Pocka! Hon e snelhest :3
Picture
Mamma tog kort på mig när jag sov. Tackar för det!
Picture
På gotland där jag satt och målade mitt i naturen, så jävla härligt var det och ser det ut som!
Picture
På gottska sandön! Det är en ö som bara består av sand, vi tältade där och det var världens härligaste stränder!♥ Villtillbaaaks!
Picture
Hestpack :D Det är (från vänster) Socka, Troja, Pocka, (EN MAssa BAKGRUNDSHESTAR) och en hest som jag glömt vad hon hette :<
Picture
I Spanien, Sitges!



Leave a Reply.