aa.. det gjorde jag iaf förra året x)
hahaa det är så kul att det snabbspolas och så pratar jag vanligt hahahahahaha. Fan va komiskt :') det står ju i beskrivningen att jag pratar om bombningen i sthlm. helt säker på att jag gjorde det. Men det kom väl inte med eftersom att snabbspolar bilden kom före allt annat.
Hehe :P Iaf. njut. själv vet jag inte vad jag har å komma med. Ska imorrn gå på romeo & Julia (med zelmerröv ni vet) för en teater kamrat spelar där. Så hon har fixat biljetter till oss teatrare i 7b1 :) Fett cuel om jag får träffa Loa falkman :'') han har träffat björn.. Och bill :'D och sen vore de coolt att träffa hon som spelar julia också. NAJS SOM FAN SKA RE BLI! Och om vi hinner ska jag och pappa dra till drottningholms teatern för att kolla på deras marknad med scenkläder. *såhär jävla grymt*
Men vi får låta det komma. Iaf så ska jag vila ut idag... äta rösti typ. och se på späck. Så det blir väl ganska chill :P men saknar skolan :'( buhehuu. Skulle vara najs om min mattebok flög hem till mig nu så jag kunde jobba lite... Vill inte komma efter. men om jag har tur så kanske jag får hit en kompis när de slutat, som kan lämna matäbokän. förresten förlåt för att jag inte alltid sätter stor bokstav efter punkt. det gör jag i skolan men pallar inte alltid på bloggen...
aja njut eller nåt.



Leave a Reply.