Känns som jag inte bloggat på jättelänge xD men det stämmer inte riiiktigt :P
Iallafall... Idag har jag åkt längdskidor, det var kul men man vart så jäkla trött i slutet (mycket pga. dålig kondis OCH inte sov så gott) och bara ramlade ihop några gånger xD
Dagens outfit är rysligt ful. Underställ ett par jetemysiga sockor (som ioförsäg är snygga) och en  flisis tröja.. Fast det får man betala för på sportlovet xD
Imorgon ska vi åka skidor igen och möjligtvist bada :D Och sen åker vi hem också,på kvällen skulle jag tänka mig.
Mina kusiner är i London... Lyckooostar. Fast jag, mamma o pappa ska faktiskt till Liverpool i höst (på minfödelsedag :D ) och då kanske vi åker iväg dit över en dag elr. så!
Marsvinen är så grymt söta, de älskar läget i rummet de står i, det är solläge. Det är även rummet där jag brukar sova (gör det nu också). Min mosters gamla ;)
Har sett TVÅ filmer idag :) En monolog grej med Johan Rheborg och en film med Robert Gustafsson (Nyblandad Grogg heter den) superkul :D
Ska gå o lägga mig rätt snart, vi kommer gå upp rätt tidigt imorgon :)
Skulle vilja bjuda på en bild och det är mammas laptop så det finns inte många... Men jag har lite somriga att bjuda på:
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



Leave a Reply.