äh.
hemma idag igen. Ska iaf vara i skolan imorgon. För annars kastar jag bort dyrbar tid. TEAAATEERN! Vi har ju uppspel på tisdag nästa vecka. Fatta va pirrigt :> Men Kul okså! Ska bli fett awesome den dagen. Vi kommer vara där hela dagen. Och så kommer vi gå och äta middag typ pizza mittemot skolan och sen tillbaka och repa. Ska bli jätteroligt verkligen :D. Bjudit in väldigt mycket människor :') Roligaste rollen  är Anders Borg!!
Fan it's gonna be awesome.LÄNGTTARRR
Aulan är jätterolig att öva i. De har till å me strålkastare:)Det hade min förra aula men det här är mycket coolare. Scenen är större och det får plats typ 300 människor. Men det bästa är att aulan ligger längst ner. I min förra skola (som var väldigt hög. Alltså i längd) låg aulan högst upp. vill inte bli påmind ens! Min teatergrupp nu är iaf awesöme. JÄTTE CUEL! Så tillbaka imorgon blir jättebra :) Undra om det är nåt på tv. Väntar på att mamma ska komma hem med min mattebok så jag kan jobba igen lite. Iaf, ha det!
Förresten, i helgen hade nåra roliga människor HP maraton och såg alla filmer. Det tog 19 timmar. Men jag var ju sjuk + att jag inte direkt är ett fan.. tycker det är ganska tråkigt.. asså med harry. Iaf. Nästnästa helg ska vi ha barbie maraton!! FAN HAHA BARBIE. Hos Tove :> Kommer nog bli jätäkuwl!! 
Ni får en rolig bild ifrån Japan. HAHA.
5/31/2012 03:47:29 pm

Thank you for information

Reply
7/12/2012 07:38:58 pm

nice post

Reply



Leave a Reply.