Börjat älska coldplay :')
hihhi åh.
The scientist är bääst
och viva la vida, en gammal goding, huh?
idag har jag varit i skolan (vad annars haha) och vi har repat inför våran redovisning imorgon, Det blir grymt. tar med kameran så folket kan fota (tove är folket, eller freya kommer mordhota de så det blir nog lite foton ;> ) åh. ska bli grymt kul å se vad alla andra gjort. Jag spelar iaf cello, ett medley som Måns min fadder gjort (duktig fadder) och det är så sjukt lätt hähä..
jao.
ikväll ska jag träna. Jääy. åhh det är såhääääär kul på gymmet :D
mamma är med idag också. Sen ska jag väl tagga till imorgon också ;)
har precis tittat färdigt bird is the word avsnittet på family guy för andra gången på ett dygn, vadå det är väl inte mitt fel? det är ju 6an som visar det :P
Förresten spelade jag in en videoblogg igår, kanske dyker upp senare vi får väl se. Sitter vid pappas macbook pro just nu (den är ledig för att han är på teater turné i göteborg)..



Leave a Reply.