Har ni sett de? Brudarna?
Oh. Heta är vad de är
Roberta, Fiona och Adriana är vad de kallas.
Men jag vet en hemlis, de heter egentligen Emilia, Freya och Tove.
Och vet ni vad? Jag såg de idag! Och ja jävlar va coola de var.
Alla paparazzis följde efter de. 
Jag fick en smygbild på när de satt på tunnelbanan. Tyvärr fick jag inte med Roberta!
Hon var allt för snabb!
Men vet ni en sak. Jag ska få en bild på de alla tre någon gång.
Fick faktiskt en fin bild på Roberta där hon satt på sitt ädla lejon. De alla har en varsin. De rider runt på stan med de och äger ut alla andra. De tror att de är i Narnia!
Jag och min kompis Klas fick ta en bild med de också! Åh känner mig såå lycklig. Men Roberta den bitchen ville inte va med! Tyckte han var alldeles för lik Håkan Juholt. Jävla taskig hon är.
Men visst är hon cool ändå!
Picture
Den klassiska minen! "Dont take a pic of my friend!"
Picture
Roberta när hon märkt att jag hade kameran i högsta hugg
Picture
Vi bakade spettekaka. Jag är skiåning :) Blev SÅ glad att vi fick ta jkort tillsammans :D:D:D
Picture
moahahahha fick henne!! Lejonet vart glad iallafall. Visst e klas och hans tvilling Bernard lika? Asså shiiit va de är lika!



Leave a Reply.