Hejsan!
En dålig nyhet:Jag tog inget bad igår.
En bra nyhet: Har många...
Men jag gör en egen Dagens grej :D

Dagens Spotify: Listan Mix
Dagens Låt på Ipoden: Kommer inte ihåg.,.,. oops!
Dagens skumma: Joel som hoppade på mig haha! Min kompis om ni undrar hahahhahah!
Dagens grymma unge: Ett bolibompa barn och några barn på en "pubkväll" jag var på.
Kvällens sysselsättning: Var med gamla kvarters grannar. Där jag bodde förr alltså :) På en såkallad Pubkväll :P Hos Moa en stund också!
Dagens godis: Godisreeeeegn jihooooo ♥♥♥
Dagens komiker: Robert Gustafsson
Dagens bästa lektion: Gympan va kul ^^
Dagens outfit: Långklänning från Loppis :3
Dagens schysstaste: Snelfaddrar som ska hjälpa mig till provet :D


Nu kom jag inte på fler hehe!
Picture
Ååh hihi den här fina bilden tog jag med mammas kamera innan jag hade min fining!
7/16/2012 02:46:15 am

nice post

Reply



Leave a Reply.