Lyssnar på fet musik. Hahahaha fet hahahaha.
Gjort en GRYM spellista :D har ju en ny spotify (med premium) så jag hade stort behov av något att lyssna på ;)
Idag har vi fått träffa en massa hästar :D
De hästarna har vi träffat förr och jag har ridit på en av de :DTaz min elskling, har en ny elskling okso :D han heter Läkkur och följer efter mig, leskig :o
Imorgon ska jag och maria förmodligen få sköta hand om en varsin, kommer göra det i några dagar kanske ;)
Vi har badat mycket och sett på film :) Vi cyklade i en kohage. det var mycket riskabelt. korna kunde döda oss. de försvann. det var väldigt läskigt. jag kunde ha dött. men jag lever.,vad skönt för er mina läsare. ni skulle gråtit då va. jag och maria skriver konstiga sakertill varann på facebook :<. det är inte kul. jag skrattar bara ihjäl mig.

Ett ord. Jag.
Picture
Picture
Picture
Picture
Nä men gud så fenomenalt!
Picture
Picture
Picture



Leave a Reply.