Jag blir faktiskt lite trött på att alla låtar handlar om att du är så underbar och jag är ingenting, man bara, var har ni gömt självförtroendet?
Förstår mycket att du är så underbar passar in men snälla skippa det där sista.
Nånstans har ni självförtroendet. 
Tänk såhär, titta på bilder du tagit på dig själv som du älskar. Där du tycker du är snygg. Det hjälper! Om du är olyckligt kär eller obesvarat kär så titta på de här bilderna, det kanske låter perverst men tänk "Skulle jag kunna bli kär i den här personen?"
Jag har också haft jättedåligt självförtroende, Men det går att bota. Så börja bota det nu!
Picture
9/18/2011 05:34:29 am

Hej! Vill du göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg och skicka sen din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

Reply



Leave a Reply.