Vi har idag hoppat från 3 meter och 5 meter (nej vi är inte dumma i huvudet, vi hoppade ner i vattnet :D ) jag dök från 3 meter :D Det var skojj :D
Fast maria blev galen. hahahahah. Hon va så nervös att hon satt och skrattade och sa "dagens tips" haha. Gud jag dog haha :>
"Jag lovar och svär. fan. Att jag ska lova och svära igen. fan. Så nu är jag nöjd med mitt liv, nu dör jag"
- maria på 3an
hahahahahaahaha jag kissar på mig hahahahahae
Vi har också lekt med hestarna i hagen :D Dom var jetesneeela :D 
Jaja, nu ska jag visa dagens seriösa bilder 
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
för er som undrar så kommer jag uppdatera ca 1 gång per dag här :) Men inte 100% fast de inläggen kommer på kvällen eller om det regnar ;) Tråkigt att sitta inne i värmen vid en datorskärm. Påtal om värme, visst var det sjukt varmt idag? ?Asså guud :o Nu är det dock svalt och skönt :) Hejdå mina favoriter :D Vi hörs imorrn!



Leave a Reply.