Hej!
Igår chattade jag med Maria, Mathilda och syrran.
Maria och min konversation: Maria har fått två nya marsvin, en är hennes lillebrors (som ser ut som coco ^^) och hon har fått en som heter Ronya, 11 veckor :3. Och jag ska träffa de imorgon, med mina mawiin okså!
Mathilda: Hon skickade en massa bilder på Zac Efron utan tröja och vi båda smälte, när edward cullen kom blev det inte SÄMRE :<. Ja.. Vi spårade ur...
Syrran: Det var rätt sent och hon var hos en kompis men vi pratade om påsken och så :D Hon kommer förmodligen fira med oss (Jag, mammaåpappa, Mizzy)!
Dagen började med att jag solat på balkongen, ätit frukost (yoghurt, en minimacka och vattenmelon+ananas). Vi ska äta Yosa(stavas? Dumplings på japanska ;> ). Och senare ska jag o papii till mormor för att hjälpa henne med grejor, då ska jag sola i trädgården ;)
Pussar ♥
Picture
I Tokyo VARVITVUGNA att smaka Fanta Grape, en sån skulle verkligen sitta fint just nu. MMMMMMH



Leave a Reply.