Har varit på stan med mamma :) Mizzy kände sig hängig så hon åkte hem, men först bjöd vi henne på en glass :D Snela hestar AJ NÅÅÅV KÅM TU MIH AJ HÄV GLÄS JU NÅV! :D Hade sista cello lektionen med Jakob :< Lite sorgligt, ska ju börja spela för en ny i höst. Det var avslutning nu. Vi gav honom blommor, sneelisar :D Sen gick vi till Italienska stället och beställde mat, jag tog Lasagne OMNOMNOMIIINOOOOOMSHJFEJOPGEJOHGOFGS :P. Hoppas ni gillar designen jag valde :) Den var somrig och fin, kanske byter till någon av de andra i höst men denna är så fräsch att jag stannar ett tag, började ju tröttna på den förra. Så tråkig, förutom det högst upp: SPAAAAAAAAAAAAACE 8)

Det var cuulth. Lite bilder från dagen :)
Picture
EhTuvh gillar eglash!
Picture
Ehjåg gillar math och handspriten i bakgrunden xD
Picture
Tre par ehtruus hur! Och en klänning :) FRÅN ÅHLÉNS :)
Picture
Lite närbild på klänningen, den har bara en ärm :D
Picture
Ska ha på Ehshkulavslut :) Älskar bilden haha, ser ut som en apa *ZOOMA INTE IN*
Picture
Sorry för den skitiga kvalitén såg inte det på displayen så jag laddade bara över apiga och skitiga bilder -.-' Nu ska jag photoshopa :D Gissa till vad...



Leave a Reply.