Aaaw Hur kan jag ha såå många läsare? Titta här bara:
Picture
Den 13 Februari hade jag 77 unika läsare. Är jag oartig om jag frågar, var är ni 77? Okej jag vet typ några som läser min blogg (vänner IRL och så) men det är inte S.J.U.T.T.I.O.S.J.U stycken. Men jag är jävligt glad iallafall :) Fast en liiiiten kommentar är inte fel... Nä nu ska jag inte tjata när jag vet att jag har läsare iaf. Fortsätt läsa. Blir så jävla glad av er ska ni veta :) Har sedan första gången jag började blogga velat ha många bloggläsare och få sprida ut kärlek, glädje och inspiration till andra och jag t
In english:
Keep Watching my blog. I love my readers ;) You´re so sweet :* And in the 13th February did I have 77 unique visitors. S.E.V.E.N.T.Y.S.E.V.E.N! I have always want to spread out happinnes, love and inspiration to others and I think that this is my chance. Love you ♥



Leave a Reply.