Idag hade jag No prov nästa vecka har jag So prov.
No provet gick bra, faktiskt bättre än förväntat. Vi får se vad Lasse tyckte :P
So provet kommer säkert gå som smort. Lag och rätt är det om. Vi har pratat så överdrivet mycket och länge om det så det sitter ganska bra :) Sen har jag haft många läxor senaste tiden, om ni undrat över tråkig uppdatering.
Kvällen ska jag tillbringa framför Engelska läxa, Eldkvarn och So plugg dårå.. Tråkigt men bra! Och när jag är klar ska jag belöna mig med big bang theory tror jag :') Skulle behöva färga håret lite till (ena sidan vart fult) Men kanske skjuter upp det till imorgon :) Bjuder på lite gamla bilder!
Picture
ignorera samtliga finnar.
Picture
Dennis elskling <3 saknar dig kissen. Puss å vila i frid
2/8/2012 05:01:15 am

SV: Visst är den snygg? Min favorit av alla tröjor med. Det bästa är att den bara kostar 349 kronor så in på Nellys hemsida och klicka hem dem! :)

Kämpa på skolan, snart har ni väl sportlov! :) Ha det fint.
Kram, Mattias!

Reply
2/16/2012 02:53:58 am

fina bilder på dig å tove :)

Reply



Leave a Reply.