Gosh. Säger bara detta: hatar min klass. 
Orkar inte förklara :)"Säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?"
"Åh nåt stort pågång, för det är kö från gatan upp till hallen"
"Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag!"
"Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder."

"Jag har namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi"
"Men jag vet allt om dig för du har varit min."
"Ställer mig i hallen och fattar vad som hänt, kan jag inte ens få va din vän?" "Leve sommaren, den som kom och gick igen. Snabbare än någonsin förut"De bästa från "Satan i gatan" (två som är lite sämre är alltså inte med ;>)
Snabbdagens tagen med Webbiiis
Picture
Hårband från Kicks.
Picture
Picture
Tröja från Ginatricot (fick i födelsedagspresent av mamma när jag fyllde 12)
Picture
Picture
OBS! De är svarta, ljuset gjorde de blåaktiga ;) Byxor ifrån H&M köpta i höstas typ :)



Leave a Reply.