AAAAAAAAAAARRHHHHG!
Är så arg. TYDLIGEN så hade jag två försenade lån (ett som jag visste om) jag loggade in på bibliotekets hemsida och så såg jag till min förfäran att jag hade de TVÅ försenade lånen och inte bara den som jag visste om. "ÄSCH" tänkte jag sedan "Man kan ju alltid låna om här och nu" men sedan kunde man inte låna om den ena boken! BLIR SÅ ARG! Men ska iaf försöka släpa mig iväg med den där tunga boken och lämna tillbaks den (det är en jättestor faktabok) + Jane Eyre som jag bara snabbt plockade från en hylla utan att tänka (usch jag kommer aldrig kunna läsa ut den boken utan 500000009 dagars försenat lån) på onsdag :<. PÅTAL om onsdag, då jag har teater, asså guuud... det är ju bara några få veckor kvar till "premiären" och typ ingen kan sina repliker :o. När jag satt på tåget till mormor idag så pluggade jag faktiskt lite iaf<3

Vet ni vad jag längtar gryyyyymt mckt efter? JO nämligen Veronica Maggios nya skiva "Satan i gatan" som släpps på onsdag :D SOOOOOM jag har längtat! WOHOOO :3
Nä. Nu ska jag nog ta och sova. Ska bli skönt, är trött.
Kramis och förlåt för att jag inte la upp någon bild :P Har ingen bra på pappas dator som jag lånade (orkade inte sätta på min dator). Imorgon är det skola också :'''''<.
Men rätt så snart är det ju SOMMARLOOOOOV!!!!

eller inte men ni fattar!



Leave a Reply.