Januari: 
kom hem från en trevlans semestervecka i Japan.
Alltså jag kan inte minnas mycket från just denna månad.
Började blogga här på weebly den 19.
Massor med snö.
Var på öppet hus på min fina nuvarande skola!!
bilderna: promenad på årstabron, gården.
Februari: 
fina farfar dör.  tre månader efter morfar.
Väldigt jobbigt.
Dagen innan var jag på provdag på skolan.
Drömde om lumix.
Massor med snö
Bilder: Semlans dag, Dolly ♥.
Mars:
skulle ha bloggat i ett år på förra bloggen. hade bloggfest.
Annars gjorde jag inte mycket. älskade scene hår hahahaha
drömde om lumix
snön smälte långsamt
bilderna: Muffins, längdskidor i Uppsala.

April:
Fick veta att jag kom in på skolan!!!
Veronica Maggios skiva släpps!
Påsken firas med Tove, syrran m & p och syrrans mamma. Vi hade det bra.
hände inte mycket mer
Drömde om lumix
det snöade en gång -.-
Bilderna: Provade nya cornetto käärlek, pappa syster jag och tove på påsk, Påskbordet.
Maj: 
Köpte lumix :D det ångrar jag aldrig!
Tove blev tonåring. 
jaså.. ehm jaha..
har för mig att tove färgade håret ultrablont.
Spelade på en konsert á la fritids med freya, sjöng black bird och lät du henne komma närmre. succé. (såklart.) 
Bilderna: hjälpte till att lära Kajsa cykla, firade Tove, Gick nattpromenad med johanna m. familj och jag och min familj då :), Vid saltå Kvarn, järna.
Juni:
Slutade i min förra mardröms skola -hahaha nej inte mardröm men fjortis massproducerings klass hahaha nejnej - för evigt. (bilden)
åkte till Falun och fick träffa fiina Kodiak (bilden) underbar är han :) Saknar, spelade cod första gången online på dator i falun haha, slutade vara feg på grönan!! åkte kvasten, twister, katapulten och jetline!! BRA EMILIA!! typ det hände i Juni... Var för kanske sista gången i Virserum :'( Tove färgade håret rött eller rättare sagt, jag färgade hennes hår!! spelade in tha best movie, när jag och tove satt och åt hela tomater och gurkor på stranden.
 Bilderna: En av mina favorit självporträtt som jag tog på balkongen, Tove och jag på grönan, Hanna Mathilda och Evelina på skolavslutningen, Kodiak ♥
Juli:
Först och främst. Tragedien i norge. Satt i en solstol på landet och tove sms:ade mig att regeringshuset hade bombats i norge. Hon hörde på radion och jag fick först ett sms att ingen skadats och sen jo en kan ha skadats. Det var väldigt läskigt.
Var på landet inihelvete mycket men det är ju bara to faboulöst! 
Fick mitt hår klippt jättefint :D
ja va mer? inget.. Bilderna: helbilden från Malmköping, på landet åkern precis vid vårt hus, hopptornet, hönorna på vår gård i Sthlm (!), Nyköping med maria får alltid frihets känsla av bilden!!
Augusti: 
åkte på cykelsemester till åland (bilder) vilket var en succé med massa fina bilder. Vill tillbaka! Dock vill jag inte cykla dit nå mer haha.. Skulle mer än gärna segla eller åka motorbåt dit. Vi har dock ingen båt sååå... dröm dröm. 
Gjorde om mitt rum bytte plats på sängen och skrivbordet och så fick jag en garderob ☻
Började i teaterklass och lärde känna helt fantastiska människor så glad att jag bytte så jävla fckn glad!! ♥ men saknar vissa gamla klasskompisar.

Bilderna: porträtten från åland, och sen är de två överst även de från åland, sen när vi gjorde om :D
September: 
Först och främst; Håkan konserten på grönan. What a love, förutom att jag tappade min mobil, skulle ta tillbaka den och gick ifrån mina kompisar, var nära på att inte komma tillbaka till de :( lärde känna Alicia som är jättetrevlig, vi har lite kontakt på fb och instagram nu :) Sen åkte jag till England. ååh what a love. det var helt jävla underbart vill tillbakaa :'( Gick runt med mina läder converse och var allmänbildad. La upp första bra filmerna på när jag sjöng (KOLLA) jo det var väl det :) 
Bilderna: självporträttet från england, Högst upp utsikten från vårt hotell england, Bilen finns hos mormor, Satt på ett ölbryggeris restaurang och det var så fint, me pappa i Liverpool.
Oktober:
Gjorde inte så mycket Trallade runt i skolan.
så jag beskriver bara bilderna: Först helbilden som jag tog innan jag skulle till skolan, älskar verkligen den bilden ♥ min fina mössa och tröja osv. Hade clownnäsa i skolan samma dag ☻ fett emi schtyle. Sen bild på min fina ring. Sen bild på mig och vera. Sen bild över sthlm och håkan ;) 
November:
Firade halloween med alexandra och tora hos alex det var väldigt trevligt :) gjorde första jehovas vittne filmen succé om inte annat!
jo vad mer? eh..... beskriver bilderna.
Helbilden föresteller en inte så nöjd flicka med frissigt hår, för den som undrar.
Sen är det en bild på min (mammas) gamla Nikon. Dock har den inte ens någon rulle i så inga bilder kan kallas ut vilket jag trodde >.<. Första advent. Och jag som äter salmiak créme som är för underbart. 10000 gånger bättre än hasselnöts nougat äcklig créme duuh.
December:
Ett år sen morfar dog. och dolly dör. :'(
Annars hände allt möjligt. Fick grymma julklappar. ToveLove's lugg färgas svart.
Bilderna: nyårsoufit, från ovan: Norrköping som firade nyår, julafton med tre kusiner som ligger döda i en soffa, la ´julmusto!, Bert kväll med Tora och Tove :D

Ja mina vänner och väninnor, det har varit ett omtumlande och fucking fantastiskt år.
Många har jag blivit av med och så har jag lärt känna massa nya.
Har fått lära mig läxor och fått nya erfarenheter att känna sig stolt över.
Jag har gråtit mig till sömns och skrattat mig tills hjärtat slutat slå.
Jag har försökt lära mig att det inte är utseendet som spelar roll och har blivit snyggare.
Jag har äcklats och blivit förälskad.
alexandra
1/18/2012 11:45:23 pm

Haaallååå? Du gjorde ju succépremier i Eriksdalsskolan med kejsaren och Pippi också!!!!

Reply



Leave a Reply.