och jag är tröttig och så
var i fruängen då på en fest jag trodde skulle va kul. Kul var det för fjortisarna.
det var på nån ungdoms gård och man fick t.o.m blåsa i alkohol rörs grej hahahahaha det var det enda roliga...
-suck-
så vi drog efter en halvtimme :P
Sen har jag suttit hemma vid tv:n och stickat, käkat naturgodis, druckit schweppes och så.
Det gör man om man inte är fjortis! Mycket mer skoj.
Såg på ett brittiskt stå upp program på tv4 komedi. Blev lite kär i en stå uppare som hoppade runt och pratade underbart ♥ men hans jeans va fula.
Nåja....
På gymmet var det kul :) hade en kul instruktör och har bara lite träningsverk (i magen och lite i armarna)
Nu vill jag gå och lägga mig. För i min säng finns ett varmt element som er mys.
Picture
mina fiffiga leggins (en vecka gammal bild eller så)



Leave a Reply.