RUBRiK!
Ja :( det är soorgliigt!
Vet ni, jag är klant. Glömde sladden som man laddar över bilder från kameran till datorn med i stan :''( Så inga roliga bilder förens jag hämtat den :'<
Igår uppdaterade jag inte, men det var för att vi var i Nyköping den tiden då vi egentligen brukar sitta vid datorn. Höhö. Igår, iallafall;
Vi var först vid hamnen och åt (god) glass :D sen åkte vi ut från stan till Coop Forum. Där gick vi runt och asgarvade. Tittade på toalock (DET FANNS EN MED EN DELFIN PÅ AHAHAHAHHA). Vi hade fenomenalt kul på ett mystiskt sätt. Många blev rädda :o
Efter en massa garv åkte vi hem till landet igen :)

Idag så vaknade vi klockan 4 på morgonen och gick ut för att se dimman (och soluppgången, trodde vi). Sen gick vi tillbaks till sängen och SOV! Mamma väckte oss halv tio (TIDIGT BUHU). Vi skulle åka och rida hest :D Vi kom dit, letade efter hestarna i hagen. (hahaha först skrev jag skolan ahahahah) de kom efter ett tag. Jag fick Läkkur (mr. mupp) och Maria fick Taz. Sen gjorde vi iordning de (borstade skiten ifrån de) och hoppade upp (barbacka). Sen ledde jag Läkkur före Taz med Maria på ryggen. Har inte ridit på 2 år och kände inte att jag ville rida barbacka, Fast det slutade med att jag gjorde det höhö.

Nu sitter jag här och har det skönt:)
Picture
Läkkur :) Tagen ifrån ridtur.se
Picture
Taz. Också ifrån ridtur.se
7/12/2011 06:37:15 am

Så grymt jävla kul vi hade <3 Det måste vi göra om! Valfräs xD Valfräs är så... fagert! Så fenomenalt, så magnifikt!

Reply



Leave a Reply.