Hud och läppvård:
Picture
1 Ögon Makeup remover gammal från Aco.
Ja höhö, det finns inga bilder på den alls på google xD 
De nyare vet jag ingenting om men jag har den gamla och den äger :D Lite oljig men det torkar man bara bort med papper!
?:- Köps på apoteket... typ?
Den använder jag på kvällen när jag tar bort sminket!

2 Lime Colada body butter från Hawaiian Tropic
Köpte den igår. Pekade ut den i virserum.
Jättebra för huden och luktar grymt :D
99 :- Finns på Kicks och Åhléns och såna ställen!Jag använder den på torra ställen på kroppen och låter det torka på natten! Smörjer in hela kroppen med den en gång per dag.

3 Olive body butter från The Body Shop.
Den gamla godingen som luktar okej och känns skön mot huden. Nackdel att den torkar långsamt och därför drar till sig damm!
165:- köps endast på The body shop deras hemsida eller i butik!
Jag använder den på torra ställen på kroppen och låter det torka på natten!


4 Vitamin E cleansing bar från The body shop.
En slags tvål som innehåller vitamin E vilket är skonande mot huden. 
55:- På The body shop. Butik eller hemsida!
Den använder jag efter att tagit bort smink (om jag haft smink under dagen) och tvålar in hela ansiktet med.

5 Spa Wisdom Polynesia Monoi miracle Oil.
Lika bra i hårbotten som på nagelbanden! Superbra är den och luktar mys!
175:- På the body shop. Butik eller hemsida.
Har den när jag känner för det, höhö det är mammas egentligen.

6 Strawberry Born lippy från The Body Shop (höhö älskar de!).
Luktar så gott att man vill tugga i sig allt :'o
Bra för läpparna!
60:- på.... Gissa vart? -.-
Den har jag innan jag sätter på läppstift/läppglans när jag sminkar mig :D

7 Mango lip butter från du vet vart den kommer ifrån xDFuktighetsbevarande och vårdande för läpparna med doft av  mango. LUKTAR SÅ GOTT ATT JAG BAJSAR PÅ MIG (bara en liten hemlighet)
75:- (om ni undrar varför allt är dyrt där är det bra mot miljön OCH inte djurtestat!!) från The body s.Den har jag alltid i handväskan ♥ Sätter på när det behövs!8 Scholls fot kräm.Jopp den är bra tack och hej.9  Clerasil pads.Tar bort de flesta finnarna not. Äh. Den är ganska bra, men inte så mycket som man tror :<Fortsättningen kommer:Mina skönhets tips duschtips ;)



Leave a Reply.