Depp inlägg :(
Idag på Matten var det riktigt jobbigt! För då berättade min lärare
att en tjej i min klass varit försvunnen sedan Tisdag. Att hon rymt hemifrån. Och en annan var på sjukhus.
Dock vet vi att det är ok med den på sjukhus. Hon har haft det väldigt jobbigt och jag pratade med henne igår om att hon skulle gå till bup efter skolan och hon har fotat på instagram och har det hyfsat bra där tror jag. Dock den andra tjejen som rymt hemifrån vet man inte mycket var hon är. Men hon har tydligen gjort det flera gånger under något år så hon kommer nog tillbaka snart! Och många började gråta när de fick reda på det. Själv blev jag alldeles skakig och det var verkligen som en tjock obehaglig luft i klassrummet. Sen fick jag gaanska dåligt på franska provet. Måste göra om tre små grejer :(
3/17/2012 02:06:12 am

Things are going to get better. Kram.
Ps) lycka till på omprovet <3

Reply



Leave a Reply.