Känner mig helt skitapåmig glad. 
- Jag har sålt gamla grejer på loppis och känat nästan 600 kr på det.
- Har sålt min gamla barndomscykel, min digitalkamera och mitt ds på blocket och känat myycket pengar på det.
- Min mormor har gett alla barnbarnen 5000 kr var, att sätta in på banken (min morfar sparade väldigt mycket och nu är det väldigt mycket pengar kvar efter honom).
- Har hittat en långklänning på loppisbordet näst bredvid vårat.
- Har gjort en stooor god gärning åt en vän. Fast hon vet inte det än.
- Jag har en systemkamera som äger.
- Jag har många vänner.
- Jag har redan fått jättemånga vänner i nya klassen.
- Har börjat i den bästa klassen som finns.
- Har fått ärva mammas gamla kamerastativ!!! = Många outfit bilder i framtiden

....Är bara lite grann ♥
8/28/2011 04:11:27 am

åh, lyllos!!
Jag är skitdeppig. Jag har..
1. Världens barnsligaste och dåligaste rum
2. Världens bredaste höftben
3. Fått sponsorpengar av Jan och Gunnel (lite jippi men man önskar ju att man hade sluppit sponsorpengar..)
4. Världens fulaste garderob på det mest olämpligaste stället i världen
5. Snea tänder
6. Ingen aning om vart jag ska ta vägen
7. Tvång av att önska mig möblerna i julklapp. Jag klarar inte av 4 månaders väntan.
Livet leker....

Reply



Leave a Reply.