Jag ska nu skriva mode :)
Just det jag ska skriva om idag är Elin Kling ♥ H&M
Hon har ju fått göra en kollektion. Jag gillar henne myycket men just de kläderna är... Hm... Lite smaklösa vad jag tror! Vet att beige och vitt är vårens färg men det ska ju vara mönster och sådant OCKSÅ?
Picture
Om jag skulle köpa något skulle det nog vara skinn jackan längst ner. Bara att jag aldrig skulle kombinera det så... Naket?
När jag ändå håller på och snackar mode så måååste jag visa dessa byxor:
Picture
Bara 300 spänn :o Och så är det ett annat par som kostar bara 200 :D:D:D:D
Ska nog satsa lite på Gina Tricot i vår!
Typ alla Cardigans kostar 199 där och jag vill ha en :3

Snart måste man kolla på vår jackor också :) Just nu har jag ju en jetemyysig dunis :'3 Röd och allt! Till sen vintern så ska jag andvända (kanske för sista gången :'( ) min fina skepparkavaj från H&M som jag fick i julklapp av syrran förra året (2009). Super! Men jag vill ha en jeansjacka till våren :D har en manchester jacka i vit och den kommer nog vara lite inne :)
ÄR hemma från skolan idag :( Thats it! Har bara suttit och glott på TV:n. Hoppas på att vara frisk imorgon. Vi får se :( Ingen cello iaf.
Nu ska jag käka mellis :) Truur jah.



Leave a Reply.