Har sovit men är inte bättre för det :< Mamma ska köpa halsgrejjs och hyra Åsa Nisse så jag kan få lite tröst! Buhuuu... Stackars mig.
Jag har ju inte bloggat särskilt mycket de senaste dagarna så tänkte säga vad jag gjort :)

Måndag: Var med Ormjäveln (Felli) och träffade hennes nya katt :D
Tisdag: Var med Maria vi hade skitkul :D
Onsdag: Förvirrat mig på stan :D

jaaaooop (bör läsas på skånska!!)
Tänkte visa er lite Åland bilder såhär spontant och bra!
Picture
Picture
Här äter jag Salmiakki glass
Picture
Picture
Picture
Picture
En viss halvdöd solare på en viss fin klippa :) det ser ut som att min rumpa är precis under axlarna. Coolt!
Picture
HAHAHAHAHAHAH! Den där bilden är ju för underbar! Jag ber pappa om kameran men det ser ut som om jag låtsas hålla i nåt och pratar i telefon hahahah
Picture
Vi kan väl låtsas som om jag inte ser ut som en gris med hängpattar? :)
Picture
Oh yeah!
Picture



Leave a Reply.