Ska bli skönt att få lägga sig i sängen och bara slumra. Drömma nåt fint.
Igår somnade jag inte så fort! Var så jävla desperat i att få somna så att jag räknade hestar.
Ja, som får. fast hest. Ska göra en sån bild imorgon.
Najs blir det till skolan imorgon, Börjar nio kom jag på nu. Wihoo. Men jag vill sova ändå.
En grej jag undrar över e om man ska ha med gympa kläder eller inte. För det har vi inte fått reda på :<
Jag undrar så mycket på kvällen! Gör ni också det?
Asså alla tankar kommer då typ. Jag ba, hm... Undra vad Reinfeldt gör just nu.
Haha Dennis i min klass bara tjata om honom hela dagen. Skumt x)
Min svenskalärare är hårdrockare. Haha. Till skillnad ifrån min förra...
Längtar tills onsdag. Då har vi teater med Anita.
Åååh. sooova. Haha. Min säng äger, era suger ;) Min säng är bäääst!
Picture
google är bra när man är trött
7/15/2012 03:06:07 pm

Nice one info, thanks

Reply



Leave a Reply.