Blev inget skoj med Ymii idag :''(
För att hon har haft utvecklingssamtal och jag är sjuk!
Fan vad jag hatar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :'(
Det är så himla dumt. Ymii du har nog smittat mig din lilla fjärt :P
Går nog inte till skolan imorgon! Om jag inte får en riktig godnatt sömn eller blir mycket bättre.
Jag vet att jag har redovisning och det skiter till sig för mig i det läget :<
Jag har inte TID att vara sjuuk :''''''(
Photoshopade en bild. Blev fult. Buhuhuhu...
Picture
JAPP! Så känner jag mig! Helt piss :<
Till Freya och Ina: Snällaa bli inte arga om jag inte kommer till redovisningen! Det är inte mitt fel att vara sjuk! Och jag skulle gärna gå till skolan imorgon. Snälla Snälla Snälla ♥
Nä nu ska jag ta och krya på mig! Se på film. Dricka te och sånt :'(
Men jag har inte så ont i halsen. Bara att jag är så himla snuvig.
Snälla någon? Uppmuntra mig :( Behöver det!

1/31/2011 12:59:11 am

klart jag inte blir arg<3
Om du är sjuk så är du sjuk och det är inget att göra åt;)Det är bättre att du bli frisk och gla igen:P

Så klart så blir ju redovisningen inte lika bra utan dig men vi kan kanske höra med AK om det går att skjuta upp om du inte kommer ;)

KRYA PÅ DIG SÖTO!<3^^

Reply
1/31/2011 01:04:09 am

En dikt som ska muntra upp dig:

Mile hon är så go och gla'
Är liten Mupp varge da'
Alla människor som inte gillar henne
Ska få stryk till dom inte känner...sina armar XD
Mile hon är så fin och söt
När du hoppar ser du ut som en nöt (?? XD?)
Alla din vänner kommer sakna dig som få
Hoppas du kommer tbx då :D

Reply
1/31/2011 01:30:00 am

Krya på dig :''''''''(
jag håller på att göra en bild som du kan skriva ut och ha som dörrskylt, och skåpskylt när vi börjar i sjuan :D

Reply
ina
1/31/2011 07:38:37 pm

De blev ingen redovisning<3

Reply



Leave a Reply.