Jag är glad idag :D Såhär jäkla glad:
Picture
Haha lol xD Idag har jag varit med pappa på landet :) Jag besökte inte landet (jag vet, viiilken diss :< ) mamma har varit hos mormor, men jag saknade Johanna å de så himla mycket så det fick bli landet! Jag var iaf hos Johanna hela dagen :D Vi hade jetequel! Vi var med hennes lilla syster K (5 snart 6 år, omg är hon redan så stor!) det var ganska roligt även fast det brukar vara sisådär (whuut?) att vara med henne xD! Sen i slutet gjorde vi om henne till en "rockflikka" haha, nä men typ punkare nåtsånt, jag fick bli 80-tals stylad - Vet ni påtal om det, att jag igår köpte ett par jetefina solglasögon på en vintagebutik som är från 80 talet - och Johannna blev.... FJORTIS :D Hon såg fett fail ut! Men det var rulight. 

När vi åkte hem köpte jag godis, nyttigt godis, Såndär Tropical grejjsimojjs! Detta är jag idag, kommer återkomma imorgon eller nåt med finare bilder från digitalis men PhotoBooth får duga (pappas macbook pro är läget just nu xD ) ni ser lite av 80talssminkningen:
Picture
Picture
Picture
Picture



Leave a Reply.