Imorgon bär vi av, till Värmdö, med klassen.
Hade mer förväntningar förut men det ska bli kul. Packar just nu. Bara det inte blir för mycket. Vi åker imorgonbitti och kommer hem på fredag klockan 15 typ :) Vi får höras då ;) Kommer nog vilja sova rätt snart. Är gryyymt trött. Men lite till MÅSTE jag orka så jag kan följa med imorgon (packat allt? SVAR NEJ) AwMajGawd.

Vi har varit på samma ställe i trean (om jag inte redan nämnt det) och nu blir det tillbaks ;) Synd att jag inte kunde ta med mig syrran dit :< tänkte fråga men sen blev det försent :'< + att hon faktiskt jobbar och kanske inte kan ta ledigt :(. Men pappa kommer som "övernattningsförälder" klockan 21 fast han kommer nog inte få sova med de i mitt rum x).  Två saker är riktigt SYND: att det kommer vara kallt och mulet (men på fredag blir det rätt klart och ca 13 grader) och att vi inte kommer få sova med "bästisarna" :'( Mina hestar blir ju leeeeedsna, å jag då? :'''''''( BUHU SÄJER HESTEN DÅ!
Men men, vi hörs på fredag hörrni! Puss :3



Leave a Reply.