Har ju sportlov och har istället för att umgåtts med dig, umgåtts med kompisar :)
I Fredags var jag med Mathilda och Ina, I Lördags var jag med storasyster och sen maria, i söndags var jag med Hilda och Freya  och i måndags med Alexandra och sen Ina :D
I WILL BE POPULAR I WILL BE POPULAR!!
Har tänkt på att nu när alla gillar antingen  Bieber eller En riktning (one direction) Så har de flesta slutat gilla Saade. Det var längesen jag såg någon sjunga Man boy eller la upp en bild med honom och sig själv ihopklistrat från Paint på facebook!
Men jag måste påstå att jag gillar Eric mer än Bieber. Och han är sjukt mycket snyggare än någon i pojkbandet en riktning.
Igår opererade jag mig också :) Det gick braa :) Nu är jag typ förkyld så jag ligger här i min säng och ska kolla på Glee. YEY! Tipsa gärna om bra avsnitt, med mycket Artie i. Han är min favorit :D Wheels är ett tips från mig ;)
Picture
Bild tagen alldeles nyss....... nä men vi kan väl låtsas? :)



Leave a Reply.