hähu.
Älskar brittiska serien Cold Feets. Så jädra bra asåå.
hähu. Fan sluta skriva hähu det är störande emäliaä!
Förltåt
Åh juste ni påminde mig (haha eh lol)
Ska lägga upp.... fast nu blev jag osäker..... SPelar dålig variation ndär....... AARGHT!
AJa.. Väntar kanske då...
VAD HÄNDER!!!?
HAR TRåKÄJT. varför skriver jag så -.- ?
 Vill ha jul å snö men inga SL förseningar. VILL GÖRA EN JULDESIGN :'o
Jag hatar den influensan eller fan det är jag går runt med. Den driver mig till en sån här arg typ! Den slutar aldrig jag .. blir aldrig frisk.
Såhär har den varit. Började med huvudvärk Måndag, tisdag och onsdag. Onsdag fick jag även feber. Torsdag mådde jag bajs och nu är vi här. Mår fortfarande bajs. Bättre dock. Var iaf i skolan idag :D Var så skönt att komma tillbaka. Dock så var jag as trött när vi sluta (tjugå i fyra) :'o. Då var det skönt att komma hem. Jag dör, franska prov imogon. åh gud i himmelen gör så att det kommer gå bra!!! Alltså fan. Buhuhu...! Håppas dä går bra håpas håååååpaaaaaaaaaaaaaaaahhöhöhöööössaaaas!
Vill ha shnö! 
Picture
skit bild. Såhär ser iallafall snö ut. Åh kära snön. Hade glömt bort hur du såg ut. Kom kära snön.. kom till mig kooom..



Leave a Reply.