Bra. Begravningen var (som det faktiskt ska vara på begravningar) sorglig, jobbigt att gå fram till kistan och tänka  "där inne ligger min farfar" jobbigt att se alla vara så förfärade vilket jag självklart också var. Nu får det fan ta och vara nog med begravningar på ett tag.
Asså min farfar var så älskad av alla, vet ni hur många tidningar som skrivit om honom? Han var ju typ kändis hos äldre människor. Skådespelare, säger det till er som inte vet.

Hoppas ni haft det kul :) Allt förutom det stora avskedet var roligt för oss också (iaf för mig). Har varit med syrran mer än med morsan å farsan. Åkte i hennes lilla söta bil dit och hem, sov i en liten stuga en bit ifrån alla andra besökare med henne, Var med henne och sååå...
Igårkväll (såg varken let´s Dance eller Parlamentet) Var vi på en pub i den byn där min farmor G (inte biologiskt, men jag har aldrig träffat min farmor) bor. Det var roligt, hängde där med syrran och killar i hennes ålder. Och idag på förmidda´n (innan vi åkte) var vi hos G och jag lekte med mammas kamera, då mobbade jag S (G´s barnbarn, alltså min fake kusin typ :D) med den och sen tog han fram sin digitalkamera och mobbade mig xD Haha nä, inte direkt men det var kul. Min kusin M (en kille som är snart 21) sa till Amanda (syrran) att hon posade så mycket på bild, då tog S en bild och amanda försökte posa mindre "Är det här bättre då?" sa hon typ och det tyckte M knappast :D Haha har ärvt det av henne....

Och jag har gosat med G´s vovve Molly också. Har tagit bilder med mammas kamera somsagt och kommer ladda över de till min dator också så ni får se :)
Bye! (Bjuder på en bild inte från resan så ni vet... eftersom att det är en så lång text detta, läs bara om du vill!) bilden kommer ifrån Tokyo med mig å Ymii. Vi var i Shibuya och hade precis vart och kollat runt i Shibuya 109, vi såg detta Parfait café och; FIKAAAA! Den som är fokus på är pappas med banan å choklad etc. Toves var någon jordgubbs grej och jag tog en jordgubbsjoice, en mini frukt parfait och en liten rulltårtabit :D Enormt tips till er som ska dit (vilket kanske inte passar så bra just nu....)
Picture



Leave a Reply.