TjenaTjena.
HÄR ÄR JAG!
Lite kort sammanfattning.
Måndag: såg på bio med alla 38 7b:are (vi är ju uppdelade annars) vi såg Play. Den var sådär. Dålig film med bra budskap om man säger så :)
Sen var jag hemma hos freya och sen hade jag cello.
Tisdag: pluggade. Lagade mat och så såg jag, syrran och pappa på dramaten. På två herrars tjänare :) Med morgan alling. Men dock vart det inställt ungefär efter första akten. För han vart sjuk :<
Jaha! Och nu är jag hos tove och väntar. Hon har: cyklat till konsum för att se om de hade hårfärg och nu tagit bussen till åhléns för att köpa! Det kommer bli jättefint tror jag. Lite nytt :D Jag ska ofc färga! :) I helgen ska jag också få mitt hår färgat. Fast av syster då :D Säger inte vilken färg! Men det kommer inte bli nån cool speciell färg.
 På fredag är det So prov. Det kanske förhindrar mig att gå på åttornas konsert ikväll :( Jaha. Nu ska jag leta i toves arkiv. Hon har helt klart någon bild av mig där ;)



Leave a Reply.