Såg precis det sista avsnittet av säsong 3. Glee alltså.
Och gud vad jag grät. När jag lugnade ner mig kände jag på min haka och den var alldeles våt. liksom helt dyngsur. Nej usch. Det började med att de sjöng olika låtar som sa hejdå och då va det små glädjetårar som rann. Det är de vanligaste tårarna jag fäller när jag ser på Glee. Men senare. När det vart allvar och jag tänkte "Det här kan va det sista avsnittet för evigt. Det kanske inte kommer en säsong 4" 
Ja fyfan. Har nu laddat mig själv med positiva tankar. Och det känns faktiskt som om det kommer en till säsong. Dags för de andra att skina. 
Och jag kommer alltid ha boxarna.
Picture
Kom på att det inte var ert fel att det är slut på säsongen.
Picture
känner mig som ett ledset rövhål
Picture
lekte med inställningar
Picture
skoj med livet
Picture
Me gusta le webcamera
Picture
HEJDÅ



Leave a Reply.