hej
Mobil:
Var det en kille/tjej som ringde dig sist? Kille

Vad har du för mobil? såni erixxon såndär c00l alltså nej men 28 blir de ajfånHur många mobiler har du haft? fick en tegelsten när jag var 8 :)Vad gör du mest med din mobil? äter på den

Klädsel:

Vad har du på dig just nu? harem, för de e shill, ett blått (mammas) linne och en stickad (mormor har stickat B-) ) stor kofta som ligger i mitt knä som en mjuk katt. Innan idag hade jag mina strumpbyxor.Kjol/klänning? klening på hästar och kjol på kor skulle jag säga...Favoritklädesplagg? ojdå. nä men mina fleece strumpbyxor är gudar. skulle ju förfrysa annars. men jag gillar också min fina tröja från monki. hahahahaha kanske den juliga från vahätere.. myrorna juste.
Vad brukar du ha på dig minst? sjömanskostym, sadstory. vill ha.. morr

Kärlek:

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? annars skulle jag inte gå och bli kär i killar på bussen hallååå?!?!?
Är du i ett förhållande just nu? Det vore det ända rätta. men dock, nej. Är du kär just nu? alldeles för... Hur många har varit kär i dig som du vet? haha, alla mina kompisars lillebrorsor blir kära i mig -.-' nä men seriöst så känns det som om alla killar bara ser utsidan av en. så utåtvänd kärlek orkar jag inte räkna. inåtvänd, för få.

Random:

Sover du med dörren öppen eller stängd? har två dörrar B-) Nu vart det svårt förrej
Skulle du vilja tatuera dig? ja. små fåglar på armen. love.
Vet dina föräldrar om att du bloggar? Aa Sitta hemma och mysa med familjen eller ut och festa med vännerna? sitta hemma och mysa med vännerna ;) nä men alltså just nu när fjortisarna tar över så känner jag mest för det :)Sommar/vinter? Sommar såklart ♥
Hur länge har du bott där du bor just nu? snart fyra år tror jag. oj :oHar du skypat/pratat i telefon med en kille? ne de har bacilusker. :')Bada på badhus eller på stranden? Stranden!



Leave a Reply.