nä men det har hänt så mycket. är bara trött.
orkar inte ens förklara.
mitt ena marsvin dog i måndags. 
Och så är det sista dagen innan jullovet imorgon. har grym ångest nu av nån anledning. vänta ska gå och hämta bubbelvatten tjarå. hej igen.
åh bubbelvatten och håkan är min drooog just nuuu aalalalwa
mmmmm shlutt.
aja. men sen så är kärleken så svår just nu uhuhu. :( Imorgon är då somsagt sista dagen innan jullovet, och då killen jag gillar i nian. efter deras.. a han är min fadder då. efter deras föreställning idag så sa jag till min andra fadder (eller till båda typ...) att de var bra å så. Och jag fick en kram av min andra fadder då. vilket var trevligt jovisst. men hallå fel person.
men idag såg jag markus krunegård då blev jag glad. ☻
menemenemen men å jag kan ju inte skriva. asså förlåt shit en vecka sedan. men ja.
imorgon ska få ångesten att försvinna för då ska jag tora och tove ha mys hela dagen :) De ska sova över hos mig åså. då ska jag fota. mm men ha det så mys så syns vi på tumblr.. aa mm..
Ska försöka göra något med mitt liv :') Puss och kram ♥



Leave a Reply.