Det här har blivit av låten än sålänge. Har lagt till lite halvbra accord också. När jag skrivit lite mer och lärt mig den helt och hållet ska ni nog få höra! Det känns lite när man läser det här, men det är mer när man spelar!

Vill att du ska va hos mig hela tiden, för när du inte är det är jag ingenting.
Utan dig kan jag inte tänka klart, Utan dina blickar kan jag inte andas normalt.
Jag har fastnat i en dynga som kallas kärleken.

Kanske borde jag göra nåt åt det. Men hur blir man av med hjärnceller på bästa sett?

Jag tänkte på de där du sitter fast.  Men jag vill ändå inte bli av med dig, jag vill att du ska bli min. Eller det är du ju redan. Men jag vill vara din framför allas ögon.

Copyright på den här texten eftersom att jag skrivit den alldeles själv. ©
Nu ska jag gå och skriva kärleksbrev. Han kommer aldrig få de. Men jag skriver ändå.



Leave a Reply.