Det här är del 2 i förberedelserna för våran pjäs på torsdag :)
(klicka här för del 1, hitta till vår skola)
Nämligen intervjun med Sofie. Min rollfigur i pjäsen.
Let us start!

Sofie, första frågan. Vilken är din favoritserie på tv?
Ehm.. Big Brother såklaaart. Fast jag gillar oxå typ Paradise Hotel å robinson å sånt oxå om nån snygg är med.. Som Jockiboy!
Vilken serie gillar du inte då?
Asså typ såhär Glee.. Det är typ bara för töntar. Alla som är med där är ju typ töntar ju. Ingen är som Jockiboy! Jag gillar typ inte rapport heller för jag bryr mig lixom inte!!
Vilket ämne i skolan är din favorit och vilket gillar du inte?
Asså jag är ju typ jätte talangisk på att sjunga så jag gillar musik. Så gillar jag typ såhär lärare som inte vågar säga till typ, för då får man typ såhär göra som man vill typ. Jag gillar typ hemkunskap för man behöver inte bry sig!! Men jag gillar inte typ ämnen där man måste bry sig och plugga å såå för jag bloggar så ofta att jag inte hinner plugga. Typ alla ämnen man måste plugga gillar jag inte. nee.
Jaså så du bloggar! Berätta om din blogg!
Jag bloggar typ 10 gånger om dagen för det vill mina läsare ha! Typ när jag fikar och typ hiss å diss å sånt. Typ vad jag köpt för kläder å såå. Har typ jättemånga läsare typ och de är jättegulliga. Jag typ har som mål att bli större än kissie. Inte på brösten utan på bloggen!!
Hur kan en hiss och diss se ut på din blogg då?
Typ hiss: Att Paulina från ung och bortskämd gjort en singel för det är jättecoolt och den är bra. Typ Diss: Alla typ skumma människor som typ kallas esteter. De går typ runt och flummar och stör. Så stirrar de på än som om man va dum typ!! Usch. De är som de i Glee typ. Usch

Hur är en bra vän för dig?
Mmmh... typ snäll och så.
Okeej.. En sista fråga: Vad gör du en fredagkväll?
Typ festaaaar! Typ super mig sketafull och bara danzar hihihih.



Leave a Reply.