felsjunget.se och onödiginformation.se
Båda asgarvar jag till :) Bra mot tråkighet, finns receptfritt på apoteket. HAHAHAHAHHAHAHSAHAHGHAJOEDHGFAS!
Exempel Onödig information:"I Kalifornien finns det en lag som förbjuder en att gå ut och gå med en okopplad elefant."
"Mongoliskan är det enda språket i världen som har ett ord för den känslan man får när man blir sparkad i magen av en häst."
"Mellan 1990 och 1992 döptes inga pojkar i sverige till Bert."
"George Washington odlade marijuana på sin bakgård."
"Det är enligt lag förbjudet för grisar att para sig på New Mexicos flygplats."
HAHAHAHHAHA
Och felsjunget:
Mamma mia,
how can I resist you
Mamma mia,
Hulken är min syster

Vill du ligga med mig då,
om sanningen ska fram
Vill du ligga med min hund,
om sanningen ska fram

Alla vackra rosor är våta
av blodet från ert heliga korståg
Alla vackra rosor är våta
av blodet från ert heliga korsord

Riktiga texten var:
Fresh är en dag med min närmaste krets
och när jag glider in på klubben med en bakvänd keps

Men jag sjöng:
Fresh är en dag med min närmaste krets
och när jag rider in på klubben på en bakfull häst




Leave a Reply.