Jag mamma och pappa har bestämt att jag ska sitta mindre vid datorn.
Så jag kommer ha internet förbud tisdag och torsdag.
Kommer gå och lägga mig tidigare och laga mat på tisdagar.
Ska bli skönt. Är så trött på dagarna så jag behöver mer sömn ^^

                                                                                                                                       
 
Nåja :) Back to business :D
Idag var jag på Ikea. Det var skojsigt.
Detta köptes:
Lampa till min garderob
Lampa till min byrå
Lampa.. Nä skoja bara hahahaha inga fler lampor :')
En snyygg tavla
Tre "hyllor" som man kan sätta in fotografier och sånt flääschigt
Tillbehör till garderobis  ♥
En muffins plåt *ska baka cupcakes i veckan*
ja hm ja!

Det va vällä dä dä!
Vet ni en kul grej ifrån ett Ikea i Sydney?

Där har de ett mansland som man kan lämna in sin man på när man sa shoppa loss på Ikea :D haha flumm...
Länk
Picture
Ikea over the world!



Leave a Reply.