Nu är jag på åland och lånar en gratis lånedator (haha kul det lät) på ett lunchcafe.
Hotellet som vi bor på har också lånedator men jag kommer isåfall bara göra ett kort inlägg per dag :)
Men på fredag åker vi vidare till nästa ö. Pappa ska på en workshop där. 
Då kanske jag inte kan få tag i dator. :<
Vi är alltså inte på huvudön nu :P
Igår var jag helt off. Gick upp så tidigt och sen cyklade jag FYRA mil.
Nu är MIzzy i Paris. Hon har lovat att köpa en massa presenter så det får väl jag också göra. :P
De har Pommac isglass här, Maria :D jättegod!!
Och jag har ätit Salmiakki glass som var skitgod :3
VET NI DE HADE TURKISK PEPPAR TUGGUMMI PÅ VIKING LINE BÅTENS TAXFREE!!!! Jag köpte en burk!
Jättegoda :)
Ska handla en massa skoj på den båten hem !!
Hoppas ni har det skönt. Vi ska rätt snart leta efter badplats. Det är dock lite svårt för DET fINNS INGA BADPLATSER -.-' 
Imoorrn ska vi dra ut på en båttur med nåra estniska människor! Hoppas på att få se knubbsälar :D
Igår spelade jag in en video med vad jag packat! Den blev bra :D Fotar en massa här också. Så ni kommer inte bli besvikna när jag kommer hem! ;) 
Vi hörs kanske imorrn!
PåK
Mizzy &lt;3
8/6/2011 06:14:38 pm

HOHOHOHO du har ingen ANING hur mycket pengar jag har spenderat på dina presenter xD men du behöver inte köpa så mycket till mig, det blir en SKITKUL och SKITBRA present om du m familj kommer till Lyrön!! <3

Reply



Leave a Reply.